top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תBouzouki Groove

קולדפליי לו היה נכתב לבוזוקי

עודכן: 21 בנוב׳ 2021

קבלו בברכה את הפינה החדשה כאן בעמוד של בוזוקי גרוב שירים מוכרים - כך היו נשמעים ביוונית

לפניי כ-6 שנים היה לאיציק רעיון להקליט שיר מוכר בגרסה יוונית, הקלטנו גרסה לשיר Clocks של להקת Coldplay. צירפנו לו גם קליפ מיוחד, שהגיע למאות אלפי צפיות ושיתופים מדהימים. הקליפ המדובר כאן

עד היום כשאנחנו מגיעים לנגן במופעים שלנו, הקהל הנלהב מבקש שננגן אותו וזה תמיד משמח ומפתיע אז השיר הראשון שיפתח את הפינה הוא Clocks, שכולל מילים ביוונית .


מילים ביוונית: דיוניסיס תאודורו

Πες μου πως να χορέψουμε ספר לי איך לרקוד Το χορό αυτό τον Ελληνικό את הריקוד היווני הזה Μαζί ξανά να γλεντήσουμε יחד שוב נשמח Με μπουζούκι, πιάνο κι όμορφο ρυθμό עם בוזוקי, פסנתר וקצב יפה אהבתם ? שתפו וספרו לנו - מה השיר הבא שכדאי לנו להפוך ליוונית ? ואם כבר מדברים על קליפים שלנו - תציצו בקליפ שלנו ל- change your heart מ-2016 https://youtu.be/7uQRjLEcwWQ




 

חברי ההרכב מרקע שונה-ערבוב סגנונות מוזיקליים


בהופעה המדוברת היא של ״ טריו ״ הכולל את דיוניסיס על השירה ובוזוקי, איציק צארום על פסנתר חשמלי ובאס קלידים ונדב גיימן על כלי הקשה.


ביחד יוצרים צליל מקורי ומיוחד שנובע ממקורותיהם המוסיקליים של כל אחד ואחד.

נוצר מן ערבוב של סגנונות שונים יווני רוק פיוז׳ן וגרוב מגניב וסוחף.


ישנם הרבה אלתורים ויצירת מוסיקה במקום מתוך השירים, מה שיוצר כיוון חדש ומרענן ללהיטים מוכרים מהז׳אנר.


חוצה גבולות - כולם נהנים


חשוב לציין שהקהל המדובר מורכב לא רק מחובבי מוסיקה יוונית אלא מערבוב של צעירים ומבוגרים, קיבוצניקים, ״יווניסטים״ וסתם חובבי מוסיקה לא מוגדרים שמתאחדים במפגן מרשים של אחדות מוסיקלית לצלילי הבוזוקי גרוב.




35 צפיות0 תגובות
bottom of page